förstår inte alls varför jag känner mig ledbruten


Kommentarer
Postat av: a

hahaha!!!

man va tvungen att trycka på uppdatera för att kunna se den där, sneaky blogg.se. JAG ÄR VARM. JAG HAR LITE FEBER. Det är tråkigt. Antar att du har det mkt bättre med tentan :] hehe

2010-06-02 @ 21:05:09
Postat av: k

ja värsta festen här ju! men gu vad dumt av bloggsen då blä. ja jag messade dig preciiis, pratade om festen såklart. fan vad skulle jag inte göra för att bara få vara den sjuklig som jag vet jag är! men faran gav mig faktiskt tillåtelse att sitta i soffan och käka i hela två timmar, det var snällt.

2010-06-02 @ 22:30:31
Postat av: a

wow!! ja vilken lyx! i'm sittin here diggin my cell phone. fast jag måste skicka över alla låtar och sånt där, paiiin! hehe. en väldig pain. puss :*

2010-06-03 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0